dissabte, 15 de febrer del 2014

SIS HISTÒRIES I UNA TRAÏCIÓ 14.02.14

Nit màgica i inoblidable la que vam viure ahir divendres 14/02 al C. de Castilla y León, amb el meu retorn als escenaris -després potser massa temps- amb l'espectacle SIS HISTÒRIES I UNA TRAÏCIÓ, on va ser indispensable per a mi -com sempre- la col.laboració i la implicació dels assistents per donar a l'esdeveniment la seva autèntica magnitud: fer volar la imaginació, compartir-ho i passar-ho meravellosament bé.
Això va ser possible gràcies a l'entrega fantàstica de tots els presents i l'harmonia inigualable que va fluir entre tots.
Gràcies a tots els que vareu compartir amb mi aquesta vetllada que ha deixat quelcom molt especial dins del meu cor, com espero ho hagi fet també una mica en els vostres i que espero tingui una llarga continuïtat. Sempre seguiré comptant amb tots vosaltres. I als que no vareu poder venir per grips o qualsevol altra circumstància, igualment gràcies pel vostre suport i dir-vos que us espero a la propera que ben aviat us notificaré i que no us podeu perdre!
El meu afecte enorme per tots els que em vareu acompanyar i molt especialment per a l'Anna Benítez, la Isabel Garrido i el Jordi Puig per la seva implicació, i naturalíssimament per a la meva dona Mayte, sense la qual mai podria fer res.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada