dimarts, 22 d’abril del 2014

SANT JORDI 2014 I LLIBRE QÜESTIÓ D'IMAGINACIÓ A CASTELLDEFELS

Demà diada de Sant Jordi estaré signant el meu llibre QÜESTIÓ D'IMAGINACIÓ a Castelldefels.

Pel matí de 10 a 13h. a la cafeteria-xurreria GUST I CAFÈ, al C/ Manuel Girona tocant Plaça Joan XXIII. Espero que no deixeu passar l'ocasió, sobretot els amics de Castelldefels, de venir a donar-me suport i comprar el llibre si encara no el teniu i recomanar-ho als vostres amics. Em cal acabar amb aquesta edició a banda que em fa realment falta per necessitats personals i per seguir amb els meus projectes Q-I.

Per la tarda de 18 a 19h estaré signant a la Plaça de l'Ajuntament i el meu llibre el podeu trobar tot el dia a l'stand de STAR BOOKS.




US ESPERO!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada